FilmBox, SPI i Kino Polska TV z jednym PR-owcem

dodano: 
12.07.2011
komentarzy: 
0

Zajmujący się wcześniej promocją Off Plus Camera Łukasz Bułka, został nowym dyrektorem ds. marketingu i PR Kino Polska TV, kanałów FilmBox oraz SPI.

Poprzednio za działania marketingowe i PR-owe tych podmiotów odpowiadały różne osoby. Z końcem maja z Kino Polska TV odszedł Krzysztof Lindner, zatrudniony na stanowisku dyrektora ds. marketingu. Z powodów osobistych z pełnienia dotychczasowych obowiązków na początku lipca zrezygnowała także Ewa Gajda, dyrektor marketingu i promocji Telewizji. Skłoniło to zarząd do zintegrowania obu stanowisk oraz powierzenia odpowiedzialności za PR i marketing wszystkich działających w ramach spółki marek jednej osobie. Taka struktura ma umożliwić, jak podkreśla Łukasz Bułka, „większą synergię prowadzonych działań”. Bułka zarządza zespołem, w którym PR-em zajmują się dwie osoby: Anna Szymocha, odpowiedzialna za promocję kanałów z rodziny FilmBox i produkcji SPI, a także Agnieszka Łapińska, która odpowiada za PR Telewizji Kino Polska i Kino Polska Muzyka. W zespole są także: Katarzyna Socha, Olga Gontarska i Jowita Buchman, które zajmują się marketingiem wszystkich brandów spółki.

Nowy dyrektor zmienił także obowiązki wewnątrz zespołu - z początkiem lipca Olga Gontarska awansowała na stanowisko marketing managera Telewizji Kino Polska i Kino Polska Muzyka, do zespołu jako PR manager obu kanałów dołączyła też Agnieszka Łapińska, wcześniej zatrudniona w Narodowym Instytucie Audiowizualnym oraz zajmująca się promocją projektów społecznych Stowarzyszenia Wiosna. Bułka zdradza ponadto, że firma pracuje nad stworzeniem nowych kanałów tematycznych, takich jak FilmBox Action i FightBox HD. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin