Firmy angażują blogerów w promocję swoich marek

dodano: 
05.10.2010
komentarzy: 
1

Blogosfera coraz częściej bierze czynny udział w różnego rodzaju akcjach promocyjnych – czytamy w miesięczniku Press.

Po tym jak znany bloger Kominek skrytykował w sieci frytki zjedzone w Burger Kingu, firma nawiązała z nim współpracę w zakresie promocji. W zamian za 100 tys. zł Kominek wyjechał do USA, gdzie przez miesiąc będzie aktywizował fanów Burger Kinga na portalach społecznościowych i swoim blogu. Już rozpoczął szereg działań na rzecz dobrego PR sponsora.

Jak informuje Press, również firmy Ikea oraz Agito zaangażowały ostatnio blogerów do kampanii promocyjnych. „Bardzo dobrze, że blogosfera w Polsce zaczyna zarabiać. To nie oznacza, że bloger się sprzedaje. On po prostu buduje własną markę, staje się celebrytą, a dzięki temu rozwija się też blogosfera” – ocenia na łamach Pressu Natalia Hatalska, która współtworzyła na swoim blogu kampanię promującą obchody Roku Chopinowskiego. (iw)

 

Źródło:

Press, Podróż za 100 tysięcy, Magdalena Rydzik, 01.10.2010, s. 18
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
05.10.2010
20:57:55
Kmentarz
(05.10.2010 20:57:55)
Niestety drodzy blogerzy - możecie jak imć Pan Jarek tłumaczyć "nie sprzedaje się tylko buduje wizerunek" a prawda jest inna. Niestety, czas blogerów się skończył, zacznie się pisanie tekstów reklamowych za kasę. Mikrocelebryci z bożej łaski.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin