Firmy a organizacje

dodano: 
11.01.2007
komentarzy: 
0

Duże amerykańskie organizacje non-profit wydają co najmniej 7,6 miliarda rocznie na marketing i public relations, zgodnie z danymi analityków amerykańskiej firmy podatkowej. Biorąc pod uwagę wydatki poprzedniego roku na PR w USA (3,7 miliarda) nie jest to małą sumą. Zdaniem dziennikarza The Huffington Post Toma Watsona, podczas gdy firmy starają się związać swoje marki z działaniami non-profit, organizacje tego rodzaju konkurują z nimi o uwagę i…dolary klientów.
Zgodnie z szacunkami firmy konsultacyjnej IEG, wydatki na cousa related marketing wzrosną o 20,5 proc. Obecnie wydatki te są w największej mierze związane ze sponsoringiem sportu. (kk)

Źródło:

The Huffington Post
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin