Firmy z branży marketing/reklama/PR najchętniej oceniane

dodano: 
30.05.2012
komentarzy: 
0

Odkąd w GoldenLine można ocenić swojego pracodawcę, użytkownicy śmiało to robią – w serwisie pojawiło się ponad 13 tys. nowych opinii. Jak wykazał raport serwisu, najchętniej  wystawiamy notę branży marketing/reklama/public relations. Plusy i minusy odnotowało w niej blisko tysiąc pracodawców (14 proc. wszystkich ocenionych). Niestety minusów nie jest mało.

Firmy z branży marketingu/reklamy/public relations znalazły się wśród tych – obok przedstawicieli branży sprzedaży, finansów i ekonomii – którym Polacy przypisują najwięcej negatywnych cech (11 proc.). Najczęściej decyduje o tym wynagrodzenie oraz atmosfera panująca w miejscu pracy. Co ciekawe, polscy internauci ogólnie wystawiają średnio 15 proc. więcej minusów niż plusów. Raport dowiódł jednak, iż w większości przypadków nie jest to pusta krytyka. Wielu wychodzi z inicjatywą dialogu z pracodawcą. 45 proc. użytkowników serwisu wystawiających ocenę (55 proc.) skorzystała z możliwości udzielenia informacji zwrotnych dla pracodawców w postaci wskazówek, które pracodawca może wykorzystać, jeżeli chce usprawnić funkcjonowanie swojego przedsiębiorstwa oraz poprawić zadowolenie zatrudnionych.

Na drugim miejscu pod względem liczby ocen, znalazły się firmy z branży handlowej – stanowiły one 13 proc. całości. Trzecią pozycję zajęły przedsiębiorstwa z sektora finansowego (10 proc.), za którym plasuje się inżynieria/elektronika/technologia (8 proc.) oraz informatyka (7 proc.). W sumie w ciągu ostatnich 7 miesięcy oceniono ponad 8 tys. przedsiębiorstw z 46 różnych branż. Każdy użytkownik biorący udział w ankiecie, miał możliwość nadać pracodawcy do czterech plusów lub minusów. Łącznie wystawiono ich ponad 95 tys.

Zestawienie ocen wystawionych przez pracowników zostało przygotowane w oparciu o podsumowanie opinii dodanych przez użytkowników GoldenLine od 14 listopada 2011 roku do 15 maja 2012 roku. Od początku listopada 2011 roku użytkownicy GoldenLine.pl mają możliwość wystawiania ocen swoim byłym i obecnym pracodawcom. Mogą także deklarować, że chcieliby pracować w określonej firmie. Opinie może wystawić użytkownik, który posiada konto w GoldenLine od co najmniej 6 miesięcy, a w swoim życiorysie zawodowym zaznaczył, że pracował dla danej firmy. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin