FORMIND wygrywa w Katowicach

dodano: 
18.09.2013
komentarzy: 
0

Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna rozstrzygnęła przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą uporządkowania miejskiej gospodarki ściekowej. Wpłynęło 11 ofert, zwyciężyła katowicka agencja FORMIND.

Poza zwycięzcą oferty złożyły agencje: Unia, Bringmore Advertising, Partner of Promotion, Grupa PRC, Business Consulting, VIS Media, Tractebel Engineering, WYG International oraz dwa konsorcja: Mastermind i Smart Media oraz Eksa i Sarto PR.

Konsorcjum Eksa i Sarto PR oraz agencje Business Consulting i Tractebel Engineering zostały wykluczone z postępowania. Nie przesłały one wszystkich dokumentów potwierdzających, że spełniły warunki udziału w przetargu.

Zwycięzca będzie odpowiedzialny m.in. za obsługę PR, organizowanie konferencji prasowych, spotkań z mieszkańcami i dystrybucję materiałów promocyjnych. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin