FORMIND wygrywa w Katowicach
Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna rozstrzygnęła przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą uporządkowania miejskiej gospodarki ściekowej. Wpłynęło 11 ofert, zwyciężyła katowicka agencja FORMIND.
Poza zwycięzcą oferty złożyły agencje: Unia, Bringmore Advertising, Partner of Promotion, Grupa PRC, Business Consulting, VIS Media, Tractebel Engineering, WYG International oraz dwa konsorcja: Mastermind i Smart Media oraz Eksa i Sarto PR.
Konsorcjum Eksa i Sarto PR oraz agencje Business Consulting i Tractebel Engineering zostały wykluczone z postępowania. Nie przesłały one wszystkich dokumentów potwierdzających, że spełniły warunki udziału w przetargu.
Zwycięzca będzie odpowiedzialny m.in. za obsługę PR, organizowanie konferencji prasowych, spotkań z mieszkańcami i dystrybucję materiałów promocyjnych. (ks)