Fotojoker zmienia logo i sposób komunikacji

dodano: 
25.06.2018
komentarzy: 
0

W czerwcu 2018 roku marka Fotojoker poinformowała o zmianie logo i sposobu komunikacji. Zmiany mają podkreślać związek marki z usługami foto oraz integrację z firmą CEWE, której Fotojoker jest częścią od 23 lat. W związku z tym marka będzie posługiwać się logo CEWE Fotojoker.

„Chcemy podkreślić trwały związek Fotojoker z usługami foto, ponieważ CEWE jest marką dla ludzi, którzy od swoich zdjęć chcą czegoś więcej” – informuje marka.

Poprzednie logo marki

„CEWE Fotojoker towarzyszy klientom od momentu zrobienia zdjęcia aparatem, aż po jego wywołanie lub wydrukowanie na spersonalizowanym produkcie. Tym samym marka świetnie odpowiada na potrzeby miłośników fotografii oraz ich wymagania co do specjalistycznego sprzętu” – czytamy w komunikacie prasowym. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin