Fundacja Alivia z nowym spotem stylizowanym na grę komputerową

dodano: 
09.02.2016
komentarzy: 
0

Wojna z rakiem – tak brzmi hasło kampanii społecznej przygotowanej dla Fundacji Onkologicznej Osób Młodych Alivia przez agencję Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions oraz Platige Image.

W kampanii pieniądze przedstawiane są jako amunicja, której potrzebują chorzy, by przeżyć. Zaś wojna z rakiem to walka o życie – swoje lub bliskich. Pacjent onkologiczny potrzebuje pieniędzy, by móc korzystać z nowych terapii czy mieć dostęp do innowacyjnych, nierefundowanych przez NFZ leków.

Spot zrealizowany w ramach kampanii przedstawia kobietę, która walczy, ponieważ otrzymała wsparcie z zewnątrz. Stylizacja na grę komputerową tworzy symboliczny świat wnętrza organizmu, w którym intruzem jest rak.  Jak podkreśla reźyser Karol Kołodziński z Platige Image, „film nawiązuje do stylistyki science fiction i dynamicznych sekwencji kina akcji". I dodaje: „najważniejsze było dla nas opowiedzenie o sile i determinacji ludzi, którzy na co dzień walczą z rakiem”.

Odbiorcy spot mogą oglądać od 8 lutego na YouTubie. Później ma pojawić się również w kinach, telewizjii i największych portalach internetowych. Kampania zakłada również wersję radiową spotu.

 

„W sposobie komunikacji Alivii wyjątkowe jest to, że nigdy nie pokazuje pacjentów z perspektywy ofiar. Ta kampania ma na celu przekonać widza, że z nierównej walki z rakiem chory ma szansę wyjść zwycięsko, jeśli tylko nie zabraknie mu symbolicznej amunicji – pieniędzy, które może zamieniać na leki i innowacyjne terapie” – mówi team kreatywny Saatchi & Saatchi Interactive Solutions na czele z Martą Frączek i Aleksandrą Zalewską.

Kampania ma zachęcić do przekazania 1% podatku dla Fundacji Alivia. Wszystkie osoby zaangażowane w kampanię działały pro-bono. (ak)

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin