.

 

Fundacja Promocji Rozwoju wybrała agencję do media relations raportu o rajach podatkowych

dodano: 
15.01.2020
komentarzy: 
0

2mgroup wygrało przetarg na przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej raportu o rajach podatkowych – poinformowała w komunikacie Fundacja Promocji Rozwoju. O budżet walczyły jeszcze dwa inne podmioty.

Gdyńska firma Beaty Domagalskiej i Katarzyny Szulc miałaby zajmować się działaniami media relations wokół raportu przygotowywanego na okazję Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Organizatorom przetargu zależy na tym, by dotrzeć z przekazem do liderów opinii w Polsce i siedmiu innych krajach Unii Europejskiej. Łączny budżet przetargowy to 700 tys. zł brutto.

O zlecenie walczyły także firmy Neuron PR i Novitzky. Głównym kryterium wyboru była cena (60 proc.), ale Fundacja sprawdzała też liczbę lat doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji działań. Zwycięzca zaproponował najniższą cenę (548 tys. zł; pozostałe podmioty złożyły ofertę na, kolejno, 676 tys. zł i 670 tys. zł) i zadeklarował największe doświadczenie konsultantów, którzy mieliby wykonywać pracę na rzecz Fundacji (kierownik projektu: 31 lat, Account Manager – 27 lat; dla porównania, pozostałe agencje wskazały, kolejno, 18 i 12 lat oraz 14 i 12 lat doświadczenia).

Wspomniana organizacja prowadzi jeszcze przetarg na wybór firmy, która miałaby wypromować film o rajach podatkowych. Oferty można składać do 17 stycznia 2020 roku. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin