.

„Gala” z nową Brand Managerką

dodano: 
09.05.2018
komentarzy: 
0

Od maja 2018 roku Brand Managerką magazynu „Gala” jest Michalina Słupska. Będzie odpowiadać m.in. za budowanie wizerunku pisma, przygotowanie i realizację planów marketingowych w oparciu o założone cele, planowanie kampanii marketingowych, reklamowych i sponsoringowych, współpracę z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi, analizę wyników sprzedaży i czytelnictwa czy organizację konkursów. Będzie raportowała do Edyty Piecyk, Senior Business Managera segmentu Lifestyle. Poprzednio stanowisko Brand Managera magazynu obejmowała Magdalena Lizurej.

Michalina Słupska z „Galą” związana jest od 2015 roku, kiedy rozpoczęła współpracę z działem Moda. Od 2016 roku współtworzyła natomiast rubrykę towarzyską Galaktyka, w której zajmowała się relacjonowaniem wydarzeń z Polski i świata. Od 2017 roku Słupska współpracuje też z Fundacją Andrzeja Wróblewskiego, w której jest koordynatorem projektów. Ukończyła dziennikarstwo ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzanie marketingowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W czasie studiów przez pół roku uczyła się we Francji w IAE Aix-Marseille Graduate School of Management na kierunku International Business. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin