Gdzie są Lidl i Biedronka? W ponad 75 proc. w mediach społecznościowych

dodano: 
16.07.2013
komentarzy: 
2

Można dysponować wielkim budżetem na reklamę, być w gronie kluczowych polskich pracodawców, osiągać najwyższą sprzedaż, a rozgłos zdobywać… w mediach społecznościowych. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe. Okazuje się, że średnio 90 proc. publikacji o popularnych dyskontach i hipermarketach pojawia się w internecie, w czym duży udział mają wpisy na Facebooku. Użytkownicy regularnie wzmiankują nazwy sklepów również w tak egzotycznych wydawałoby się miejscach jak forum.wizaz.pl.  Co więcej, w sieci trwa walka na żelki – między  ofertą Biedronki a Tesco.

Więcej

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
17.07.2013
9:13:45
Magdalena Graba...
(17.07.2013 9:13:45)
Nie jest istotne czy firmy/marki mają swój profil na FB czy nie. Istotna jest wiedza czy i jakie spontaniczne konwersacje na ich temat odbywają się poza oficjalnymi kanałami. Zbyt często jeszcze słyszę teksty w stylu "my nie mamy fanpage'a na FB więc nie potrzebujemy monitoringu internetu". Nagle monitoring okazuje się potrzebny gdy wyskoczy znienacka jakiś kryzysik w internecie właśnie :)
16.07.2013
10:10:37
ia
(16.07.2013 10:10:37)
A to ciekawe badanie, zwłaszcza, że Biedronka nie posiada swojego oficjalnego fanpage na Facebooku.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin