GlaxoSmithKline wybrała agencję

dodano: 
14.09.2010
komentarzy: 
1

GlaxoSmithKline wybrała agencję, która poprowadzi dla niej działania PR. Od września współpracuje z Multi Communications, która odpowiada za doradztwo strategiczne, prowadzenie biura prasowego, komunikację korporacyjną oraz monitoring mediów.

Agencja została wybrana w drodze kilkuetapowego przetargu. Za realizację projektu odpowiedzialny jest zespół Bartosza Lewickiego, account directora z działu PR-u Korporacyjnego. Agencja nie ujawnia, na jak długo podpisano kontrakt. Wiadomo jednak, że ma on charakter stały. (kk)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
14.09.2010
12:12:18
Łukasz Jakubiak
(14.09.2010 12:12:18)
Pozostaje życzyć powodzenia Bartkowi - klient na fest :)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin