Global Sabre Awards rozdane

dodano: 
27.09.2012
komentarzy: 
0

Znamy już zwycięzców tegorocznej edycji konkursu Global Sabre Awards. Tytuł agencji roku przyznano sieci Weber Shandwick.

Jak czytamy w uzasadnieniu, przez ostatni rok dochody agencji wzrosły o 12,5 proc. Agencja w tym czasie zawarła kontrakty m.in. z Unilever, Pepsi i Mountain Dew, Roche oraz komitetem organizacyjnym Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020. Dodatkowo, dzięki swoim pomysłom na kampanie, Weber Shandwick zajął pierwsze miejsce w rankingu kreatywności Holmes Report. Agencja przygotowała także raport „Science of Engagement”, wykorzystujący zagadnienia z neurobiologii, psychologii i antropologii do bardziej efektywnego angażowania odbiorców kampanii.

Wśród nagrodzonych znalazły się także agencje Edelman oraz Fleishmann-Hillard. Pierwsza otrzymała tytuł „Digital Agency of The Year”. Fleishman-Hillard otrzymał natomiast statuetkę „Public Affairs Agency of the Year”.

Wśród nagrodzonych zabrakło agencji, która otrzymała najwięcej nominacji. Ogilvy miało szansę na nagrodę w 3 kategoriach. (ks)

Pełna lista zwycięzców

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin