Globalizacja, manipulacja i marketing

dodano: 
10.02.2005
komentarzy: 
0

Słowo Ludu Radom zamieszcza rozmowę z Anetą Śledź, specjalistką od kreowania wizerunku w polityce, wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu. W dniach 17-18 marca WSH organizuje konferencję naukową pt. „Komunikacja marketingowa – kształtowanie społeczeństwa konsumpcyjnego”. Panele dyskusyjne będą poświęcone wpływowi globalizacji na komunikację marketingową, zagrożeniom związanym z manipulacją oraz wpływowi marketingu na media i wolność słowa. „Uważamy, że są to ważne sprawy – marketing jest dziedziną, która się dynamicznie rozwija – mówi Aneta Śledź. Partnerami konferencji są Leo Burnett, BCC, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych i Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

Źródło:

Słowo Ludu Radom, Marketing i manipulacja, 10.01.05, s. 8
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin