.

 

Globalna konferencja o crowdsourcingu w Warszawie

dodano: 
25.03.2013
komentarzy: 
0

Szanghaj, Kuala Lumpur, Berlin, Amsterdam i Warszawa - to miejsca najbliższego globalnego sympozjum na temat crowdsourcingu. Do stolicy, na „The Future of Crowdsourcing”, zapraszamy już 12 kwietnia. 10 szczęśliwców otrzyma od PRoto.pl wejściówki.

Organizowane przez Crowdsourcing Week sympozjum odbędzie się w dniach 2-7 czerwca w Singapurze i będzie pierwszym tak dużym wydarzeniem obejmującym wszystkie aspekty crowdsourcingu.

Warszawska edycja konferencji, której organizatorem jest MillionYou, nosi tytuł „The Future of Crowdsourcing” i odbędzie się 12 kwietnia w Warszawie w Centrum Prasowym Foksal. Będzie to pierwsza konferencja poświęcona w całości potencjałowi wykorzystania crowdsourcingu w komunikacji marketingowej. Specjalnie dla Czytelników PRoto.pl mamy 10 wejściówek. Kto pierwszy, ten lepszy. Na zgłoszenia czekamy pod adresem redakcja@proto.pl. W tytule e-maila prosimy podać: „crowdsourcing”. (Serdecznie dziękujemy za wszystkie zgłoszenia. 10 szczęśliwców wkrótce otrzyma stosowne powiadomienia.)

Prelegenci z zagranicy opowiedzą słuchaczom o nadchodzących trendach w komunikacji opartej na dialogu marki z konsumentem. Pośród nich znajdą się min. John Andrews, CEO Collective Bias z Nowego Jorku, Epirot Nekaj, założyciel Crowdsourcing Week z Singapuru oraz Shelley Kuipers, CEO Chaordix z Calgary.

Potencjał zastosowania crowdsourcingu oraz wyzwania, jakie stoją przed firmami, które decydują się na ten rodzaj „interakcji” z konsumentami w Polsce przedstawią podczas panelu dyskusyjnego specjaliści w obszarze innowacji w mediach, brand managerowie oraz przedstawiciele wiodących firm na rynku polskim. Podzielą się oni ze słuchaczami doświadczeniami z zakończonych sukcesem kampanii crowdsourcingowych oraz opowiedzą jak skutecznie wykorzystać narzędzie biorąc pod uwagę specyfikę rynku.

„Podczas naszej konferencji postaramy się przybliżyć słuchaczom koncepcję zastosowania crowdsourcingu w strategii marketingowej firmy oraz przedstawić ogromne korzyści, jakie niesie ze sobą to innowacyjne narzędzie. Sprawnie wdrożone strategie crowdsourcingowe pozwalają szybciej i skuteczniej osiągnąć cele marketingowe firmy. Mamy nadzieję, że z takim właśnie przeświadczeniem wyjdą z konferencji nasi goście” – powiedział Jan Kasprzycki-Rosikon, dyrektor zarządzający MillionYou i jeden z prelegentów konferencji.

Podczas wydarzenia odbędzie się także premiera pierwszej w Polsce książki na temat crowdsourcingu autorstwa Jana Kasprzyckiego-Rosikonia (dyrektora zarządzającego MillionYou) oraz Jacka Piątkowskiego (byłego zastępcy redaktora naczelnego Media&Marketing Polska), która ukaże się w kwietniu nakładem Wydawnictwa Onepress Helion).

Współorganizatorem konferencji jest Urząd Miasta Stołecznego Warszawy. Patronuje jej Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Hanna Gronkiewicz-Waltz. PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Dodatkowych informacji na temat konferencji udziela:

Agata Sander, MillionYou, Public Relations, tel. 517 832 355,

e-mail: agata@millionyou.com

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin