Glovo zatrudnia PR & Public Affairs Managera w Polsce

dodano: 
02.08.2021
komentarzy: 
0

Glovo – aplikacja oferująca dostawy posiłków i produktów – zatrudnia PR & Public Affairs Managera w Polsce. Stanowisko to z początkiem czerwca 2021 roku objął Maciej Jeleński.

Glovo Polska ma też nowych Managerów ds. Country Growth & Marketing oraz Brand Marketing Services – funkcje te pełnią kolejno Jakub Sobczaj i Bartosz Załuski.

Maciej Jeleński do Glovo przeszedł z Parlamentu Europejskiego, gdzie był doradcą prasowym oraz politycznym, odpowiedzialnym m.in. za projekty legislacyjne i komunikacyjne z zakresu transportu, turystyki oraz praw kobiet i równouprawnienia. Wcześniej pracował natomiast jako ekspert ds. public relations oraz public affairs w Konfederacji Lewiatan oraz sektorze finansowym i bankowym. Jego stanowisko w Glovo jest nowo utworzone.

\

Maciej Jeleński

Funkcję Country Growth & Marketing Managera pełni natomiast od lipca 2021 roku Jakub Sobczak. Ma ponad 10 lat doświadczenia w marketingu w branżach spożywczej, kosmetycznej i OTC. W Glovo będzie odpowiadał za kreowanie oferty odpowiadającej na potrzeby użytkowników oraz wspieranie rozwoju partnerów biznesowych. Poprzednio tę funkcję w firmie pełniła Maria Raszdorf.

Jakub Sobczak

Nowym Brand Marketing Services Managerem z początkiem lipca został z kolei Bartosz Załuski. Wraz z zespołem odpowiada za budowanie relacji i współpracy między Glovo a największymi markami na rynku, kieruje też sprzedażą narzędzi marketingowych dostępnych w ramach platformy. Załuski pracował wcześniej dla takich firm jak Coca-Cola HBC, Diageo i Bacardi, gdzie zdobywał doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą i marketingu. Wcześniej na tym stanowisku w Glovo pracował Piotr Peron.

Bartosz Załuski

(mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin