Gminy się promują

dodano: 
29.03.2006
komentarzy: 
0

W Pulsie Biznesu czytamy o rosnącej świadomości znaczenia działań promocyjnych wśród przedstawicieli władz samorządowych. Jedną z możliwości budowania pozytywnego wizerunku gminy jest udział w konkursach takich jak Gmina Fair Play - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji czy Profesjonalna Gmina Przyjazna Inwestorom. Dzięki nagrodom tam zdobytym można zaistnieć w mediach i stać się rozpoznawalnym w środowisku przedsiębiorców i inwestorów.
Niektóre gminy tworzą specjalne fundacje, które mają sprzyjać inwestorom i nowym inicjatywom gospodarczym, inne powołują swoje przedstawicielstwa w Brukseli. Coraz częściej gminy i miasta zapraszają zagranicznych dziennikarzy na tzw. study tours, dzięki którym przedstawiciele międzynarodowych mediów dowiadują się o atrakcjach i możliwościach turystycznych odwiedzanych zakątków Polski. W efekcie takich wycieczek powstają materiały dziennikarskie uzyskane po niższych kosztach niż tradycyjna reklama w prasie. Gminy nie zapominają również o tym, że aby się promować trzeba regularnie brać udział w targach turystycznych w kraju i za granicą i uaktualniać stronę internetową.

Źródło:

Puls Biznesu, Gminę trzeba dobrze sprzedać, Ewa Kulesza, 28.03.06, s. 8
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin