Golden Drum: kolejne 7 nagród dla Polski

dodano: 
14.10.2013
komentarzy: 
0

Znamy już komplet zwycięzców tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Polskie projekty trzeciego dnia festiwalu zdobyły 7 statuetek.

Najczęściej nagradzaną polską kampanią okazał się projekt „Język polski jest ą-ę” autorstwa agencji Ogilvy & Mather (wspierany przez PRoto.pl), która do złotych statuetek zdobytych w środę w kategoriach „Radio” oraz „Events” dorzuciła złote nagrody w kategoriach „Integrated communication campaigns” oraz „Public Relations”. Tym razem dwie nagrody trafiły do agencji DDB Warsaw (srebra w kategorii „Film” za kampanię „Tiger - the power is back” oraz za akcję „McCroissant”). Po jednej statuetce otrzymały agencje 180heartbeats i JUNG v. MATT (Grand Prix w kategorii „Innovative campaigns” za projekt „Rak'n'Roll Records - a charity record label”), Havas Worldwide Warsaw (srebro w kategorii „Press” za kampanię „Reborn”), Leo Burnett Warsaw (srebrna nagroda w kategorii „Direct communication” za kampanię „My First Adult T-shirt”).
Polskie agencje zdobyły łącznie 11 nagród. Jedna trafiła także do Getin Noble Bank (Grand Prix w kategorii „New or innovative” za kampanię „Mastercard Display Card”). (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin