Golden Marketing Conference już 19 i 20 marca w Poznaniu

dodano: 
07.03.2019
komentarzy: 
0

19 i 20 marca 2019 roku odbędzie się kolejna edycja Golden Marketing Conference. W czasie dwudniowego spotkania 23 zaproszonych ekspertów wygłosi prelekcje, w których poruszone zostaną tematy m.in. najlepszych polskich kampanii digitalowych, marketingowych możliwości sztucznej inteligencji, biznesowych zastosowań takich platform jak Allegro czy LinkedIn oraz skutecznego wykorzystania marketingu do budowy przewagi konkurencyjnej. Wydarzenie jest skierowane do osób odpowiedzialnych za strategię rozwoju marek: członków zarządu, dyrektorów marketingu czy osób decyzyjnych. Organizatorem konferencji jest Grupa Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Gośćmi specjalnymi tej edycji wydarzenia będą: ekonomista Michael E. Porter, autorytet w dziedzinie strategii organizacji i konkurencji, twórca koncepcji „5 sił Portera”, „Łańcucha wartości” czy „Diamentu Portera”, który wygłosi wykład o kolejnym etapie cyfrowej transformacji (The Human Interface), oraz Szymon Majewski, dziennikarz, prezenter radiowy i telewizyjny, satyryk, który opowie o tym, z czego zbudował swoją markę osobistą.

W czasie poznańskiej konferencji wystąpią również m.in. Anna Robotycka (F11 Agency), która będzie mówiła o transformacji działów marketingu i przyszłości współprac między agencjami a firmami, Artur Jastrzębski (Publicis Media) wyjaśni, jak skutecznie pozyskać wiedzę biznesową w wyniku analizy danych, Adrian Kaczkowski (Synerise) i Anna Graczyk (Żabka Polska) opowiedzą o programach lojalnościowych przyszłości i o tym jak za pomocą spersonalizowanej aplikacji mobilnej można zmieniać doświadczenia klientów. Swoje prelekcje wygłoszą także Witold Horowski i Łukasz Kononowicz (StratEX), którzy przedstawią nowe zastosowanie klasycznych narzędzi marketingowych, wspierających pomnażanie zysków firmy, Michał Bartkowiak (INEA) zdradzi jak dzięki employer brandingowi wzmocnić wizerunek firmy na rynku pracy, Zuzanna Skalska (360Inspiration) postara się wyjaśnić, jak organizacje targowe i ich przestrzenie powinny dostosować się do zmieniających się relacji ludzkich, z kolei Leszek Kozłowski (BIZConnect.me) opowie o sprzedawaniu przez LinkedIna i kryteriach, według których można sprawdzić, czy ta praktyka zadziała w danej firmie. Dawid Woźniakowski poprowadzi wystąpienie „Marketing a MÓZG”, w którym przedstawi jak najlepiej wykorzystać potencjał najważniejszego narzędzia pracy, a Michał.Michalski wyjaśni, jak dzięki psychologii budowania nawyków podnieść wyniki sprzedaży i skuteczność kampanii.

Tegoroczna edycja Golden Marketing Conference odbędzie się w dniach 19 i 20 marca 2019 roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin