Goldman Sachs w poszukiwaniu millenialsów

dodano: 
24.10.2016
komentarzy: 
0

Jeden z największych banków inwestycyjnych na świecie wciąż poszukuje nowych kandydatów do pracy. Jego wysiłki coraz częściej skupiają się na platformach, z których korzystają młodzi ludzie – czytamy na adweek.com.

Firma niedawno rozpoczęła emisję reklam w serwisie Spotify w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Banery i 30-sekundowe spoty mają zachęcać potencjalnych pracowników do wpływania na otaczający ich świat w pozytywny sposób. „Jakiej porady udzieliłbyś firmie technologicznej wchodzącej na nowy rynek?” – można było usłyszeć w reklamie. „W jaki sposób mógłbyś pomóc zwiększyć dotacje na uniwersytet?”.
Reklama linkuje do quizu składającego się z 14 pytań, dzięki któremu kandydaci mogą dopasować swoje zainteresowania i umiejętności do odpowiedniego stanowiska w firmie.


screen: Spotify

Adweek.com podaje, że to nie pierwszy raz, gdy Goldman Sachs wykorzystał platformy, z których korzystają millenialsi. Wcześniej próbował rekrutować studentów amerykańskich college’ów przez kanał Campus Story na Snapchacie oraz wykupił reklamy z okazji światowego dnia kobiet. (mp)

Źródło:

adweek.com, Goldman Sachs Is Trying to Recruit Millennials by Running Ads on Spotify, 20.10.2016
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin