.

 

Moc Soków oraz Bellamama nowymi klientami Good One PR

dodano: 
18.02.2021
komentarzy: 
0

W styczniu 2021 roku do grona klientów agencji Good One PR dołączyły marki Moc Soków oraz Bellamama.

Marka Moc Soków, oferująca małe sprzęty AGD, m.in. wyciskarki, ozonatory czy oczyszczacze powietrza, powierzyła Good One PR działania z zakresu PR-u produktowego, relacje z mediami oraz współpracę z influencerami i ekspertami w dziedzinie zdrowego trybu życia. Za realizację działań z ramienia agencji odpowiada Ewelina Jaskuła, Senior Account Executive. Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji, a umowę podpisano na czas nieokreślony. Marka nie współpracowała wcześniej z inną agencją.

Logo marki Moc Soków

Bellamama to natomiast firma, która tworzy naturalne, wegańskie kosmetyki dla kobiet w ciąży i po porodzie. Good One PR odpowiada za jej PR produktowy i korporacyjny czy budowanie wizerunku eksperckiego przedstawicieli marki. Dodatkowo prowadzi biuro prasowe i zajmuje się koordynacją projektów specjalnych. Tymi zadaniami zajmują się Ilona Rutkowska, Senior Account Executive, oraz Katarzyna Zawadzka, Account Executive. Umowę zawarto w wyniku rekomendacji na czas nieokreślony. Strony nie ujawniają więcej szczegółów.

Logo marki Bellama

Na początku 2021 roku agencja przedłużyła też współpracę z Mazurską Manufakturą, rodzinną firmą specjalizującą się w produkcji wysokoprocentowych alkoholi rzemieślniczych klasy premium,  oraz firmą Würth Polska, oferującą narzędzia. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin