Good One PR z wydawnictwem

dodano: 
21.10.2009
komentarzy: 
0

W połowie października agencja Good One PR podpisała umowę z Instytutem Wydawniczym Latarnik. Współpraca z agencją Good One PR rozpoczyna się od wsparcia promocji najnowszej książki Marcina Szczygielskiego, pt. Omega. Rolą agencji ma być wparcie wydawnictwa w prowadzeniu relacji z mediami.

Za projekt od strony PR i marketingu odpowiadają Bartosz Dworzyński oraz Kamil Mazuruk. Wcześniej wydawnictwo nie korzystało z usług agencji PR.
Instytut Wydawniczy Latarnik im. Zygmunta Kałużyńskiego został założony w 2002 roku przez Tomasza Raczka. Głównym obszarem działalności wydawniczej instytutu są publikacje książek o mediach, o ludziach mediów i pisanych przez ludzi mediów. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin