.

Google będzie ostrzegać wydawców, którzy umieszczają na stronach nachalne reklamy

dodano: 
11.08.2017
komentarzy: 
0

Google poinformował na swoim blogu, że podejmie działania, które mają na celu ograniczenie obecności irytujących reklam w sieci. Chodzi m.in. o pop-upy, które są najpowszechniej stosowane – czytamy. Firma powołuje się na dane uzyskane przez Coalition for Better Ads, czyli organizację, do której należy m.in. Google.

Gigant z Mountain View przygotował poradnik, w którym wyjaśnia, w jaki sposób reklamodawcy mogą działać bardziej efektywnie – czytamy dalej.

Google chce ułatwić wydawcom umieszczanie na stronach odpowiednich reklam i dlatego będzie je nadzorował i powiadamiał właścicieli witryn, jeśli ich reklamy będą zbyt nachalne. Firma będzie również informowała o tym, jak tworzyć reklamy, aby były zgodne ze standardami wypracowanymi przez Coalition for Better Ads. Jak czytamy, Google chce wdrożyć te działania w ciągu najbliższych tygodni.

Więcej informacji można znaleźć na stronie. (pk)

Źródło:

blog.google, Helping publishers bust annoying ads, Scott Spencer, 08.08.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin