Google w górę, Cola w dół

dodano: 
02.08.2007
komentarzy: 
0

Jak możemy przeczytać na portalu bulldogreporter.com, firma Interbrand przygotowała raport najbardziej wartościowych marek 2007. W Top 100 ponad 50 proc. to marki amerykańskie, Nokia natomiast to najwyżej oceniana marka spoza Stanów Zjednoczonych.
Coca-Cola pozostaje liderem w rankingu, choć jej wartość spadła o 3 proc. w stosunku do zeszłorocznego raportu. Natomiast Google zyskał najwięcej na wartości przez ostatnie kilka lat i w tej chwili zajmuje 20. miejsce.
Dziesięć pierwszych miejsc należy do marek, takich jak:
1. Coca-Cola
2. Microsoft
3. IBM
4. GE
5. Nokia
6. Toyota
7. Intel
8. McDonald's
9. Disney
10. Mercedes-Benz
Pełna wersja raportu i jego metodologia jest dostępna na stronie internetowej. (ak)

Źródło:

bulldogreporter.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin