Grayling Poland wspocnił zespół konsultantów ds. public affairs. W ciągu ostatnich miesięcy pojawiła się w nim nowa osoba, trzy inne awansowały.
Do działu PA dołączył w listopadzie 2018 roku Patryk Berus, który objął stanowisko Senior Account Executive’a. Zajmuje się monitoringiem legislacyjnym i budowaniem relacji z interesariuszami. Przed przyjściem do Grayling Poland odpowiadał za przygotowanie agendy konferencji Impact CEE (części dotyczącej elektromobilności). Wcześniej przez ponad dwa lata w Sejmie RP zajmował się współpracą z krajami azjatyckimi.
Marek Żółtowski z kolei w styczniu 2019 roku awansował na stanowisko Senior Account Managera – od ponad czterech lat zajmuje się w agencji sektorem technologicznym (m.in. e-commerce, fintech, chmura IT, internet rzeczy, przemysł 4.0) i transformacją cyfrową. Również w styczniu, po niemal roku pracy w Grayling, Katarzyna Cybrus awansowała na stanowisko Account Managera. Obecnie zajmuje się opracowywaniem i realizowaniem kampanii PA dla sektora technologii finansowych i usług bankowych. Przygotowuje też analizy polityczne i monitoruje zmiany legislacyjne.
Trzecią osobą z działu public affairs, która w ostatnim czasie awansowała, jest – jak pisało PRoto.pl – Iga Wilczyńska. W lutym 2019 roku zastąpiła ona Pawła Purskiego na stanowisku dyrektora. Jej dział liczy obecnie sześć osób. (mp)
Na zdjęciu głównym: Iga Wilczyńska