Grayling Poland rozpoczyna stałą współpracę z firmą Visa

dodano: 
03.10.2018
komentarzy: 
0

Z początkiem października 2018 roku Grayling Poland rozpoczęło stałą współpracę z Visą. Wcześniej, od kwietnia 2018 roku, firmy współpracowało przy różnego rodzaju projektach z obszaru public relations i public affairs.

Agencja odpowiada za całościową realizację działań PR na rzecz klienta, w tym m.in. za prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie ekspertów w mediach oraz podczas eventów branżowych, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, a także za organizację wydarzeń specjalnych.

Ze strony Grayling Poland współpracę koordynuje Jarosław Soroczyński, Senior Account Manager, a działania realizowane są przez dział korporacyjny agencji, który nadzoruje Anna Popłonkowska.

Visa powierzyła agencji stałą obsługę na polskim rynku w wyniku rozszerzenia dotychczasowej współpracy z Grayling. Agencja współpracuje z Visą w regionie CEE od ponad 20 lat.

Strony nie informują o czasie trwania umowy.

Visa od 2001 roku współpracuje w Polsce również z agencją Macieja Gajewskiego Message House (Gajewski pracuje dla Visy od 1995 roku, kiedy jeszcze obsługiwał klienta w ramach agencji Burson-Marsteller). W związku z tym, że klient podpisał umowę z Grayling Poland, zakres działań Message House uległ zmianie – od października agencja zajmuje się doradztwem strategicznym i merytorycznym oraz wspiera firmę Visa w wybranych projektach. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin