Groźny kryzys

dodano: 
08.05.2007
komentarzy: 
0

Na portalu The Economic Times można przeczytać tekst o sposobach postępowania w sytuacjach kryzysowych. Autorzy artykułu stwierdzają, że chociaż do kanonów nauki PR-u należy rada dla organizacji, aby prowadziły stale otwartą komunikację także ze swoimi wrogami i budowali mosty porozumienia, nie wszyscy specjaliści zawsze polecają takie rozwiązanie.
Autorzy powołują się na książkę „Damage Control: Why Everything You Know About Crisis Management Is Wrong” autorstwa Erica Dezenhalla i Johna Webera. Uważają oni, że osoby zarządzające kryzysem powinny przyjąć w swoim myśleniu „model polityczny”, który zakłada, że przedsiębiorstwo jest otoczone przez różne wrogie sobie grupy, które próbują je zniszczyć.
Negatywnie nastawione do organizacji osoby mogą znaleźć się m.in. wśród blogerów, polityków, prawników, ustawodawców i dziennikarzy, a specjaliści od zarządzania kryzysowego nie mogą o tym zapominać. W swoim tekście Dezenhall i Weber podkreślają, że rozwój Internetu i serwisów społecznościowych sprawił, że zarządzanie kryzysem stało się jeszcze trudniejsze i wymaga stałej czujności. (psp)

Źródło:

The Economic Times Online
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin