Grupa Adecco z identyfikacją wizualną

dodano: 
30.01.2017
komentarzy: 
0

Firma (istniejąca od 1994 roku) ma logo. Do tej pory Grupa Adecco, mająca pod sobą wyodrebnione marki, nie miała własnego znaku. Zmiany mają łączyć się z poszczególnymi grupami docelowymi oraz na nowo zdefiniować współpracę z pozostałymi globalnymi markami Adecco, jak Badenoch & Clark (usługi headhunterskie w bankowości), Spring (profesjonalne rekrutacje na stanowiska specjalistyczne i managerskie), Modis (rozwiązania HR dla IT), Lee Hecht Harrison (coaching kariery i usługi outplacementu) oraz Pontoon (pozyskiwanie talentów z rynku pracy).

Jak tłumaczy firma, takie rozwiązanie ma wprowadzić większą przejrzystość dla klientów, pozwolić bardziej efektywnie wykorzystać relacje między spółkami oraz umożliwić każdej marce na wykonywanie swojej określonej funkcji, przy jednoczesnym budowaniu zaufania i lojalności w ramach całej Grupy.

W ramach nowej identyfikacji wizualnej zmianie uległo logo, kolorystyka oraz styl i typografia przygotowywanych tekstów. Wprowadzona została także nowa globalna strona internetowa. (mw)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin