Grupa Bakalland i 38PR & Content Communication rozszerzają współpracę o obsługę marki Delecta

dodano: 
28.08.2018
komentarzy: 
0

W lipcu 2018 roku 38PR & Content Communication wygrało przetarg organizowany przez Grupę Bakalland. Agencja, która współpracuje z firmą od 2014 roku, od sierpnia 2018 roku będzie odpowiadać za komunikację marki Delecta. W wyniku przetargu przedłużono również współpracę z marką Bakalland.

38PR & Content Communication zajmuje się przygotowaniem nowej strategii komunikacji obu marek, całościowymi działaniami z zakresu media relations, wsparciem projektów contentowych i współpracą z influencerami. Ponadto dla marki Bakalland prowadzi komunikację w mediach społecznościowych.

Nadzór strategiczny nad pracą dla obu brandów sprawują Katarzyna Życińska i Martyna Solińska.

Poprzednio działania na rzecz Delecty realizowała agencja Kolterman.

Strony nie informują o czasie obowiązywania umów. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin