Grupa On Board Think Kong z kampanią dla ZT „Kruszwica”

dodano: 
08.02.2017
komentarzy: 
0

Zakres współpracy rozszerzono o działania na Facebooku, współpracę z influencerami, SEO i content marketing.

Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” powierzyły zrealizowanie w 2017 r. kampanii edukacyjnej „Poznaj się na tłuszczach” Grupie On Board Think Kong. Firma prowadzi działania w ramach tego projektu od 2015 roku. Teraz współpracę rozszerzono o nowe zadania.

Kampania będzie skierowana do wszystkich Polaków, a jej celem będzie podniesienie wiedzy w zakresie zdrowego odżywiania się – z naciskiem na  przemyślany wybór produktów zawierających korzystne dla zdrowia kwasy tłuszczowe.

Oprócz działań PR, agencja zajmie się teraz komunikacją na Facebooku, współpracą z influencerami oraz działaniami SEO i content marketingiem. Za ten obszar odpowiada zespół Think Kong.

Działaniami PR kampanii zajmie się z kolei zespół Healthcare Communication On Board PR kierowany przez Małgorzatę Siewierską. Materiały graficzne oraz treści wizualne (w tym wideo) na potrzeby tego projektu opracuje studio kreatywne Grupy. (mb)

Zdj. główne - Facebook/@poznajsienatluszczach

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin