Grupa Eskadra wygrała przetarg

dodano: 
01.09.2008
komentarzy: 
1

Dział Market Place w Grupie Eskadra, zajmujący się marketingiem miast i regionów, wygrał przetarg na „Opracowanie strategii promocji miasta Płocka”. Przetarg był nieograniczony, stanęło do niego pięć firm/konsorcjów. Oprócz Eskadry były to: Grupa PRC, WYG International, agencja reklamowa EKSA oraz Corporate Profiles Consulting. Miasto wcześniej nie korzystało z usług agencji PR.

Agencja ma się zająć m.in. analizą mocnych i słabych stron miasta, pozycjonowaniem go na tle innych miast Polski, szczegółowym zaplanowaniem działań promocyjnych oraz strategii komunikacji na lata 2009-2013, a także opracowaniem billboardu wizerunkowego.

Kierowniczką projektu jest Monika Szychowiak, natomiast w prace nad strategią na etapie analizy i kreacji zaangażowany jest cały zespół MarketPlace, szczególnie dział kreacji w składzie: Mateusz Zmyślony, Marek Tobolewski, Piotr Szymanowicz. Współpraca miasta z MarketPlace będzie trwała do 13 grudnia 2008.
W ramach Grupy Eskadra działają: Eskadra Marketing Services, Eskadra Events, Eskadra Szkolenia i Seminaria, Opcom Grupa Eskadra, Eskadra Market Place.(kk)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
02.09.2008
11:40:40
PRzemek
(02.09.2008 11:40:40)
Gratuluję Moniko! Cieszę się, że rozwijasz skrzydła!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin