.

 

Grupa Żywiec podpisała umowę z agencją PR

dodano: 
26.05.2010
komentarzy: 
0

Grupa Żywiec podpisała umowę z agencją PR na obsługę trzech marek: Warki, Desperadosa oraz Heinekena. Za działania komunikacyjne na ich rzecz odpowiada agencja Euro RSCG Sensors. Agencja poprowadzi również działania związane z komunikacją wewnętrzną grupy.

Euro RSCG Sensors odpowiada za strategię, koncepcję oraz realizację zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji produktowej marek Warka i Desperados. Do obowiązków agencji należy również prowadzenie komunikacji marek w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku.

W ramach współpracy z marką Heineken agencja prowadzi działania komunikacyjne związane z projektem Heineken Music. Działania obejmują opracowywanie koncepcji oraz realizację relacji z mediami, w tym organizację wyjazdu prasowego. Agencja odpowiada także za komunikację w mediach społecznościowych, w tym aplikację konkursową w portalu społecznościowym Facebook. Za obsługę Grupy odpowiedzialne są dwa zespoły - jeden zajmuje się komunikacją wewnętrzną, drugi - PR produktowym.

Agencja nie ujawnia szczegółów związanych z czasem trwania umowy.
Jak powiedziała redakcji PRoto.pl Anetta Gołda, brand PR manager Grupy Żywiec, agencję wybrano w drodze przetargu. Jednocześnie firma współpracuje z agencją 180°, która zajmuje się obsługą marki Żywiec, o czym pisaliśmy w grudniu. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin