Grupa Żywiec wybrała agencję

dodano: 
02.12.2009
komentarzy: 
2

Grupa Żywiec wyłoniła agencję PR do obsługi marki Żywiec. Jest nią 180° PR. W przetargu brały również udział agencje Edelman i Kuźnia PR.
Agencja ma się zająć całościową obsługą PR-owską marki. Firma nie ujawnia długości podpisanego kontraktu. Jak wyjaśnił redakcji PRoto Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy: „O wybraniu agencji 180° PR zdecydowała liczba punktów zdobytych w trakcie przetargu”.
W postępowaniu przetargowym brano pod uwagę cenę, koncepcję oraz doświadczenie agencji. (kk)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
03.12.2009
9:16:26
stara
(03.12.2009 9:16:26)
to ciekawer co brano pod uwage, zwlaszcza ze podczas przetargu nie powiedziano agencjom co sie bedzie oceniac, jak to jest normalnie przyjete w dobrych praktykach biznesowych
02.12.2009
15:06:42
Marekkk
(02.12.2009 15:06:42)
Kuźnia? A co tam robiła Kuźnia? Gratuluję 180tce!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin