Gry komputerowe a wizerunek polityków

dodano: 
29.08.2005
komentarzy: 
0

Wydarzenia Polsatu przygotowały materiał na temat niezwykłej roli internetu we współczesnych kampaniach wyborczych. Przeciwwagą dla amerykańskich zabaw komputerowych, których celem było przede wszystkim ośmieszanie kandydatów na prezydenta, jest gra komputerowa przygotowana przez sztab wyborczy Donalda Tuska. W „Super Donalda” gra już 3 tys. Polaków. Adam Łaszyn, specjalista PR, uważa, że „wszystko, co wyróżni kandydata pozytywnie będzie przyciągać ludzi”.
Jego zdaniem, ciekawe rozwiązania internetowe, które wzbudzają zainteresowanie „będą przysparzać głosów kandydatom”. Jak usłyszeliśmy w Wydarzeniach, „gry stwarzają możliwości, jakich nie daje nawet najdroższa kampania wyborcza”.

Źródło:

Polsat, Wydarzenia, 27.08.05, 00:00
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin