Grzegorz Kiszluk o budowaniu marki magazynu Brief

dodano: 
15.06.2015
komentarzy: 
0

Do zbudowania silnej marki niezbędne są: oryginalny pomysł, konsekwencja w jej budowaniu oraz szczęście.

Jak powiada klasyk "Wyróżnij się albo zgiń". Pomysłem na Brief od samego początku było merytoryczne podejście do tematów, którymi żyje środowisko komunikacji marketingowej. Przez te 16 lat udało się wypracować kilka unikatowych form, które, mam nadzieję, wyróżniają nasze pismo wśród tytułów naszej branży. Debaty to forma spotkań najlepszych specjalistów w danej dziedzinie, którzy poruszają aktualnie najbardziej interesujące ich tematy. W ten sposób otrzymujemy materiał żeglując informacje "z pierwszej ręki". Podobnemu celowi służą publikowane w każdym numerze wywiady oraz sylwetki ludzi branży.

Podstawowa zasada filozofii marketingu głosi, że głównym celem powinno być zaspokajanie potrzeb konsumentów z zyskiem dla siebie. W przypadku wydawnictwa celem tym jest dostarczanie informacji oraz wiedzy na temat tego, co najważniejsze dla naszych czytelników.

Jeśli masz już pomysł i określiłeś cel, dla którego chcesz go realizować, pozostaje już tylko wytrwałość i ciężka praca. Oczywiście, odrobina szczęścia też nie zaszkodzi...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin