Guinness serwuje darmowy alkohol, zarzucają mu promowanie alkoholizmu

dodano: 
30.09.2013
komentarzy: 
0

„Zanim w trakcie burzy mózgów stwierdzisz, że wasza marka powinna stworzyć własne święto, wspomnij o przykładzie Guinnessa i Dnia Artura” – czytamy w serwisie prdaily.com.

Obchody Dnia Artura zorganizowano po raz pierwszy w 2009 roku. W ten sposób koncern Diageo uczcił 250. rocznicę powstania jednej ze swoich marek, irlandzkiego Guinnessa. W ramach święta zorganizowano koncerty oraz oferowano darmowe piwo.

Darmowy alkohol nie gwarantuje, że impreza odniesie sukces. Może wręcz przyczynić się do problemów. Jak informuje agencja AP, cytowana przez prdaily.com, w tym roku Guinness musiał zmierzyć się z falą krytyki za propagowanie spożycia alkoholu, które rocznie kosztuje Irlandię 3,7 mld euro. Na tę kwotę składa się obniżona efektywność pracowników na kacu, największa w Europie liczba osób z uszkodzeniami wątroby, akty wandalizmu popełnione pod wpływem alkoholu oraz akty przemocy w nocnych izbach przyjęć.

W odpowiedzi Peter O’Brien, odpowiedzialny za PR Diageo w Irlandii stwierdził, że Dzień Artura ma promować puby jako centrum irlandzkiej kultury. (ks)

Źródło:

prdaily.com, Guinness ‘holiday’ nothing to celebrate in Ireland, Kevin Allen, 27.09.2013
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin