G(w)oździk dla Ewy - kampania społeczna na 8 marca

dodano: 
07.03.2006
komentarzy: 
4

Agencja reklamowa Goahead przygotowała - na zlecenie Amnesty International - kampanię społeczną w ramach światowej akcji „Stop przemocy wobec kobiet”. Kampania pod hasłem „G(w)oździk do trumny dla Ewy” jest obecna w prasie i internecie od 1 marca.
Grafika nawiązująca do Dnia Kobiet komunikuje, że co 8 kobieta w Polsce została uderzona przez swego partnera, a kobiety w wieku od 15 do 44 lat częściej umierają na skutek przemocy niż na raka, malarię czy w wypadkach drogowych. Więcej informacji o kampanii „Stop przemocy wobec kobiet”: kampania.amnesty.org.pl

komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
08.03.2006
13:37:22
Magda
(08.03.2006 13:37:22)
problem jest ważny, przesłanie też, ale hasło jest po prostu głupie - jedno z takich, które raczej ośmieszają akcję niż wspierają.
08.03.2006
11:35:25
Weronika do Kazi
(08.03.2006 11:35:25)
2, 3 czy 5 słów to w sumie chyba mało istotne. Przesłanie jest i problem to rozwiązania też - ważne, żeby o tym mówić! A jesli chodzi o Ewę to polecem lekturę Biblii...
08.03.2006
10:41:23
Kazia
(08.03.2006 10:41:23)
nie wiem jak wy to widzicie, ale moim zdaniem hasło jest totalnie nietrafione. ktoś mądry kiedyś powiedział że dobry key message jest wtedy kiedy ma do 5 słów. tutaj ten warunek jest spełniony (nawet po dodaniu nieszczęsnych "do trumny"), ale jak widać nie jest to warunek wystarczający dobrego sloganu. nie leży mi - przesłanie jest mgliste i w ogóle czemu ewa? ech...
07.03.2006
16:41:14
kip-kip
(07.03.2006 16:41:14)
Jakiś czas temu Polacy wygrali Magdalenę reklamą o tej tematyce. Dla zainteresowanych http://www.magdalena.org/en/gallery/entries/12396,27349,0,0,0/results.html
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin