Headlines zdrowotnie
Headlines zdobyła nowego klienta, a także po raz trzeci zaangażowała się w obsługę PR-owską edukacyjnej kampanii „Pamiętaj o sercu”. Do grona klientów działu Healthcare & Life agencji Headlines dołączył Tymbark (Grupa Maspex Wadowice). Współpraca z nim dotyczy obsługi PR-owskiej nowego produktu Kubusia z Formułą Ochronną PRO-A.
Zadaniem agencji jest wsparcie w zakresie działań PR-owskich przy wprowadzeniu produktu na rynek. Zakres współpracy obejmuje: doradztwo komunikacyjne, kontakty z ekspertami oraz zarządzanie relacjami z mediami. Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowę z firmą zawarto do końca 2006.
W ramach kampanii „Pamiętaj o sercu” agencja zajmie się strategią komunikacyjną, kontaktami z mediami oraz organizacją wydarzeń specjalnych. Program ma na celu szerzenie wiedzy na temat profilaktyki chorób sercowo-naczyniowych i jest realizowany od 2003 r. pod merytorycznym patronatem Instytutu Kardiologii i Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, a finansowany przez Ministerstwo Zdrowia. (kk)