Heroes Brand Communication przeprowadzi kampanię dla Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi

dodano: 
16.01.2019
komentarzy: 
0

Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi wybrało agencję Heroes Brand Communication do przeprowadzenia kampanii media relations dla projektu „Modernizacja budynków »B«, »D«, »E« i pomieszczeń wraz z dziedzińcem Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi”.

Agencja zajmie się m.in. organizacją konferencji prasowych, wizyt studialnych dla dziennikarzy oraz tworzeniem i wysyłaniem do mediów komunikatów dotyczących postępu prac.

Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Umowa obowiązuje do 30 czerwca 2020 roku. Podpisano ją jeszcze w sierpniu 2018 roku, w grudniu odbyła się natomiast konferencja prasowa, która zainaugurowała projekt. Agencja nie informowała do tej pory o rozpoczęciu współpracy z Muzeum.

Po stronie Heroes Brand Communication działania dla klienta koordynuje Ewa Soboń-Kosacz. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin