Heureka na rzecz buzzmarketingu

dodano: 
30.03.2006
komentarzy: 
0

Agencja Heureka jako pierwsza w Polsce została członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Marketingu Szeptanego WOMMA (Word of Mouth Marketing Association, www.womma.org). Tym samym znalazła się w grupie firm, kształtujących narzędzia marketingu szeptanego i opracowujących standardy etyczne takich działań. Marketing szeptany (buzzmarketing) to popularna na świecie nowatorska forma przekazywania informacji o treści marketingowej za pomocą zwykłych kontaktów międzyludzkich - w codziennych relacjach, „z ust do ust”.
Word of Mouth Marketing Association zostało zarejestrowane w Chicago w grudniu 2004 roku. Należą do niego między innymi: General Motors, AOL, Virgin Mobile, Microsoft, Coca-Cola, Dell, Fila, Nestle USA, Verizon Vireless, Whirlpool Corporation, Discovery, CoffeeCup Software czy Motorola i wiele innych znanych marek. Wejście Heureki w szeregi WOMMA jest realizacją polityki agencji, mającej na celu promocję marketingu szeptanego w Polsce jako pełnoprawnego narzędzia w komunikacji marketingowej oraz jednocześnie ochrony konsumenta przed nieuczciwą działalnością.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin