.

 

Hewlett-Packard Polska z nową agencją

dodano: 
04.12.2012
komentarzy: 
0

Z początkiem grudnia firma Hewlett-Packard Polska rozpoczęła współpracę z Fleishman-Hillard. Agencja odpowiada za komunikację produktową urządzeń do druku, komputerów osobistych i rozwiązań graficznych.

Zmiany w zakresie zarządzania komunikacją w HP wynikają z nowej struktury firmy. W marcu 2012 r. w HP połączono działy komputerowych systemów osobistych (PSG) oraz druku i obrazowania (IPG), które tworzą obecnie jedną strukturę - printing & personal systems (PPS). Globalnie za komunikację w tym obszarze odpowiada sieć Porter Novelli+, która w listopadzie tego roku przejęła obowiązki sieci Edelman (Fleishman-Hillard w Polsce należy do sieci Porter Novelli+).

We Fleishman-Hillard za koordynację działań dla HP PPS odpowiadać będą: Agnieszka Muniak – produkty konsumenckie (consumer) i Aleksander Zaruski – produkty dla biznesu (commercial), a ze strony Hewlett-Packard Polska osobą spinającą działania PR jest Anna Marciniak, PR manager.

Sieć Burson-Marsteller nadal będzie obsługiwała firmę HP na rynku międzynarodowym w zakresie działań PR dla oprogramowania, usług IT i infrastruktury informatycznej. W Polsce za działania w tym obszarze odpowiedzialna jest agencja Sigma International (Poland). (es)

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin