High Level Marketing – nowa agencja obsługująca segment premium

dodano: 
06.12.2019
komentarzy: 
0

Iwona Wójcik i Magdalena Troszyńska założyły firmę specjalizującą się w obsłudze produktów i usług z segmentu premium. Butikowa agencja działa pod nazwą High Level Marketing. Świadczy usługi z zakresu strategii komunikacji, działań PR czy digitalu. Zajmuje się także realizacją eventów.

Założycielki agencji mają doświadczenie marketingowe zdobyte zarówno po stronie agencji, jak i klienta. W przeszłości odpowiadały m.in. za projekty marketingowe realizowane dla Apartamentów Cosmopolitan, Park Lane czy Tacit Investment.

Iwona Wójcik i Magdalena Troszyńska

Magdalena Troszyńska, co-founder agencji, od 13 lat jest związana z branżą reklamową. Przed założeniem HLM pracowała z Grupą K2 i Tacit Investment Polska. Ma doświadczenie we współpracy z takimi markami jak Coca-Cola, Polpharma, PZU czy VOLVO.

Z kolei Iwona Wójcik, CEO agencji, to marketingowiec, eventowiec i ekspert dóbr luksusowych z przeszło dziesięcioletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w rynku nieruchomości  i motoryzacji premium.

High Level Marketing ma już na koncie realizację projektów dla branży nieruchomości oraz motoryzacji. Teraz agencja planujeme rozszerzenie działalność o nowe kategorie produktowe. Wciąż jednak będzie się skupiać na markach premium.

High Level Agency pracuje obecnie dla marek takich jak Longines, Ronson, British Automotive Centrum, Aston Martin czy Clarins SPA. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin