.

 

Hill+Knowlton Strategies z szefem działu brand

dodano: 
07.01.2013
komentarzy: 
0

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies Polska dołączył Maciej Szaroleta, dotychczasowy dyrektor strategii w Galileo Media. W agencji – jako szef działu brand – odpowiada za rozwój komunikacji marketingowej.

Przed rozpoczęciem pracy dla H+K Szaroleta przygotowywał działania on-line dla takich marek, jak: RWE, „Tesco dla Szkół”, Velvet, Polpharma, Tatra, Barilla, Wasa czy BOŚ w interaktywnej agencji Galileo Media. Był również odpowiedzialny za zarządzanie budżetem interaktywnym PL2012 – spółki koordynującej EURO2012 w Polsce.

W latach 2007 – 2011, pracując w Grupie Żywiec, był z kolei brand managerem Warki. Odpowiadał za całościowe zarządzanie marką ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji, nowych mediów, sponsoringu i PR. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin