.

 

Historyczny klient Rowland

dodano: 
24.11.2008
komentarzy: 
1

Publicis Consultants|Rowland rozpoczęła współpracę z Muzeum Historii Polski przy projekcie wystawy „Dwudziestolecie. Oblicza Nowoczesności”. Agencja wspiera organizatora w prowadzeniu relacji z mediami.

Działania dla Muzeum Historii Polski prowadzi dział Marketing Communications agencji, za współpracę z klientem odpowiedzialna jest Ewa Woźnicka. Umowa ma charakter projektowy. Klient sam zgłosił się do agencji na podstawie rekomendacji. (kk)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
25.11.2008
11:20:13
mo
(25.11.2008 11:20:13)
wystawa jest juz otwarta od miesiaca. To znaczy pracowali od poaczatku czy od teraz? Fatalny projekt billboardow, wyjątkowy smietnik, liternictwo nawiazuje do epoki, poza tym smietnik jakich malo, a raczje duzo.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin