Hiszpanie zbadają wizerunek Polski

dodano: 
23.02.2011
komentarzy: 
0

Konsorcjum firm Ageron Polska i madryckiej Ageron Internacional przeprowadzi badania wizerunkowe Polski i polskiej gospodarki w krajach głównych partnerów gospodarczych i opracuje koncepcję wizualizacji programu promocji polskiej gospodarki. Ministerstwo Gospodarki rozstrzygnęło postępowanie w tej sprawie.

Oferta polsko-hiszpańskiego konsorcjum zyskała 100 proc. punktów. Przy ocenie brano pod uwagę cenę (55 proc.), „identyfikację problemu i konceptualizację badania” (15 proc.), metodologię badania i zaproponowane narzędzia badawcze (po 5 proc.). Za koncepcję wizualizacji programu promocji polskiej gospodarki można było uzyskać 20 proc. punktów.

Poza zwycięzcą o zmówienie ubiegało się konsorcjum w składzie: Krajowa Izba Gospodarcza (Lider konsorcjum), OBOP Sp. z o.o., Sadowski Sp. z o.o., oraz Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.. Jego oferta nie spełniała jednak wymogów formalnych. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin