H&M wysyła listy do klientów

dodano: 
23.07.2009
komentarzy: 
1

Puls Biznesu kontynuuje temat burzy związanej z opublikowaniem wyników klienckiego rankingu magazynu Home&Market. Karol Jedliński opisuje, że krytykowana gazeta przechodzi do ofensywy.

Wczoraj (22.07.2009) rano do klientów agencji kwestionujących rzetelność rankingu przyszły e-maile od redaktor naczelnej pisma Rity Schulz, która w oświadczeniu broniła się przed atakami branży PR. W wiadomości pojawiła się również informacja naczelnej odnośnie przyszłych kontaktów klientów jednej z agencji z pismem. „Jeżeli kiedykolwiek chcieliby Państwo zamieścić jakieś informacje na naszych łamach, to proszę je kierować do nas, bez pośrednictwa Genesis PR, ponieważ wszystkie informacje od tej firmy są przez nas automatycznie usuwane” – cytuje Ritę Schultz Puls Biznesu. Z taką informacją spotkali się partnerzy agencji Genesis.

Poza tym na stronie internetowej pisma pojawiło się jego oficjalne stanowisko. Wydawca H&M Magdalena Mądrzak podkreśla, że gazeta musi bronić swej wiarygodności. Marek Wróbel, który jako pierwszy zakwestionował wyniki rankingu, uważa, że stanowisko pisma jest tylko zasłoną dymną. (mk)

Źródło:

Puls Biznesu, „Home&Market” donosi na PR do prezesów, Karol Jedliński, 23.07.2009, s. 1
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
23.07.2009
20:43:07
Bartłomiej Jusz...
(23.07.2009 20:43:07)
Czuję się nieco dziwnie to czytając. Zachowanie dziecinne, po którym ręce opadają. Czy aby wysyłanie listy za plecami agencji do jej Klientów to dobry pomysł? Czy gdyby agencje wysłały listy do wszystkich reklamodawców z informacją "nie reklamujcie się w H&M bo nikt tego czytał nie będzie" to zachowanie takie uznane byłoby za czyste etyczne i w ogóle - biznesowe? Jestem skonfudowany takim postępowaniem...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin