H&M wysyła listy do klientów
Puls Biznesu kontynuuje temat burzy związanej z opublikowaniem wyników klienckiego rankingu magazynu Home&Market. Karol Jedliński opisuje, że krytykowana gazeta przechodzi do ofensywy.
Wczoraj (22.07.2009) rano do klientów agencji kwestionujących rzetelność rankingu przyszły e-maile od redaktor naczelnej pisma Rity Schulz, która w oświadczeniu broniła się przed atakami branży PR. W wiadomości pojawiła się również informacja naczelnej odnośnie przyszłych kontaktów klientów jednej z agencji z pismem. „Jeżeli kiedykolwiek chcieliby Państwo zamieścić jakieś informacje na naszych łamach, to proszę je kierować do nas, bez pośrednictwa Genesis PR, ponieważ wszystkie informacje od tej firmy są przez nas automatycznie usuwane” – cytuje Ritę Schultz Puls Biznesu. Z taką informacją spotkali się partnerzy agencji Genesis.
Poza tym na stronie internetowej pisma pojawiło się jego oficjalne stanowisko. Wydawca H&M Magdalena Mądrzak podkreśla, że gazeta musi bronić swej wiarygodności. Marek Wróbel, który jako pierwszy zakwestionował wyniki rankingu, uważa, że stanowisko pisma jest tylko zasłoną dymną. (mk)