Hotele dzieciom

dodano: 
27.10.2004
komentarzy: 
0

Światowa sieć hoteli Starwood, w tym polskie hotele Sheraton i Westin, propagują wśród swoich gości program „Check out for Children” prowadzony przez UNICEF w krajach najbiedniejszych. Wpłata jednego dolara na tę akcję pomaga w zbieraniu funduszy na szczepienia dzieci i niemowląt przeciwko najgroźniejszym chorobom. Program „Check out for Children” rozpoczął się w 1995 roku i przyniósł dotąd kwotę 10 milionów dolarów. Warszawski hotel Sheraton, biorący udział w akcji od 1996 zgromadził blisko dwieście tysięcy dolarów. Pracownicy firmy Starwood co roku inicjują dodatkowe, specjalne akcje, aby pozyskać pieniądze na szczepienia. W roku 2002 pomogli oni zebrać ponad 80 tysięcy dolarów, w ramach programu „Give us a push”, obejmującego szczepienia kobiet i dzieci w Etiopii. Dwa lata później zorganizowano akcję „Check out for Children challenge", dzięki której zebrano fundusze na zaszczepienie wszystkich dzieci w Gabonie przeciwko odrze. Wszystkie hotele Starwood w Europie, Afryce i na Środkowym Wschodzie mają wśród swoich pracowników ambasadora programu „Check out for children”. W ubiegłym roku przyznano po raz pierwszy nagrody dla „Ambasadorów Roku” za szczególne zaangażowanie w inicjatywę UNICEF-u. Honorowym, pierwszym ambasadorem programu jest Sir Roger Moore.

Źródło:

e-PR
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin