Zmiany w dziale marketingu i PR Hyundai Motor Poland

dodano: 
30.03.2021
komentarzy: 
0

Hyundai Motor Poland z początkiem marca 2021 roku wprowadził zmiany w importerskiej strukturze działu marketingu i PR. Utworzony został dwuosobowy sub-dział produktu, na czele którego stanął Tomasz Michalczewski. Michał Dziwulski został z kolei młodszym specjalistą ds. produktu, a Marcin Wlazło objął stanowisko młodszego specjalisty ds. PR.

Zadaniem nowego sub-działu produktu jest kreowanie strategii produktowej i cenowej Hyundai Motor Poland. Jego przewodniczący, Tomasz Michalczewski, dotychczas pracował na stanowisku Product Managera, a obecnie pełni funkcję Brand Managera. Z kolei Michał Dziwulski do tej pory był młodszym specjalistą ds. PR.

Marcin Wlazło dotychczas pracował jako młodszy specjalista ds. marketingu. Na stanowisku młodszego specjalisty ds. PR. Aktualnie jest odpowiedzialny za kontakty mediowe, obsługę platformy prasowej, zarządzanie parkiem prasowym, a także eventy mediowe i współprace partnerskie firmy.

Marka przekazuje też, że na stanowisku kierownika działu marketingu i PR  pozostaje Paulina Tycner, pełniąca tę funkcję od stycznia 2018 roku.

Jak tłumaczy Hyundai Motor Poland, zmiany są spowodowane dynamicznie zmieniającym się rykiem motoryzacyjnym oraz potrzebami klientów, a ich celem jest wzmocnienie konkurencyjności produktów Hyundai oraz zapewnienie „jeszcze bliższej i efektywniejszej współpracy z mediami na lokalnym rynku”.

Redakcja PRoto.pl kontaktowała się z firmą w sprawie szczegółowych informacji o nowych stanowiskach, jednak do czasu publikacji nie otrzymała odpowiedzi. (kd)

Źródło:

hyundai.news, Nowa struktura w Dziale Marketingu i PR Hyundai Motor Poland, 29.03.2021
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin