I etap konkursu „PRaktykuj za granicą” zakończony

dodano: 
04.04.2006
komentarzy: 
0

31 marca zakończył się I etap konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”. Zgłosiło się do niego 138 chętnych, z czego projekty strategii dla Amnesty International do oceny jurorów nadesłały 84 osoby. 30 z nadesłanych prac dotyczy projektu REAP, a 54 przedstawia strategię całościową dla AI. W połowie kwietnia poznamy 15 osób zakwalifikowanych do II etapu konkursu.

W konkursie biorą udział studenci kierunków związanych z PR i komunikacją społeczną. Ich zadaniem w I etapie było stworzenie projektu strategii komunikacyjnej (ok. 3 strony) dla Amnesty International - dla projektu edukacyjnego PRAWA CZŁOWIEKA - EDUKACJA – DZIAŁANIE oraz strategii komunikacji dla polskiej sekcji Amnesty International. Na najlepszych czekają trzy staże w biurach agencji PR Fleishman-Hillard w Londynie, Dublinie i Brukseli. Przeloty do miejsc odbywania praktyk ufundowały linie Centralwings, a nagrody pieniężne zapewnia organizator konkursu, IMM.

Głównym celem trzeciej edycji konkursu public relations „PRaktykuj za granicą” jest wsparcie Amnesty International i promowanie działań związanych z ochroną praw człowieka. Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wspiera patronatem Polskie Stowarzyszenie Public Relations i EUPRERA (European Public Relations Education & Research Association).

Partnerami konkursu są organizacje studenckie AIESEC, AEGEE Gdańsk, AEGEE Kraków i AEGEE Lublin, imPRess i Progress, a także hotel Hyatt i agencja reklamowa GRAF. Patroni medialni projektu to: Rzeczpospolita, Radio PiN, Press, PRoto.pl, Dlaczego, Semestr, Eurostudent i wortal Kariera. Więcej informacji udziela Agata Szybieniecka

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin