Identyfikacja wizualna Focus Park

dodano: 
31.01.2006
komentarzy: 
0

CE Retail zaprezentowała identyfikację wizualną powstających centrów rozrywkowo-handlowych Focus Park. Logotyp, podobnie jak wnętrza przyszłych galerii nawiązuje do natury, łącząc ze sobą elementy nowoczesności. Został on zaprojektowany przez agencję Diagram. Za działania z zakresu PR odpowiada agencja Sigma International.
Focus Parki to centra rozrywkowo-handlowe zlokalizowane w centrach miast, w których wnętrzach duży nacisk położony zostanie na nawiązanie do natury.
Parkridge CE Retail to brytyjski inwestor, który buduje w Polsce centra rozrywkowo-handlowe Focus Park. Obecnie firma prowadzi projekty w: Białymstoku, Bydgoszczy, Gliwicach, Rybniku i Zielonej Górze.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin