IFAB wybiera agencję z Polski

dodano: 
30.03.2016
komentarzy: 
0

Międzynarodowa Rada Piłkarska (IFAB) – organizacja, która tworzy i kontroluje przepisy gry w piłkę nożną – rozpoczyna współpracę z Grupą Me & My Friends.

Do zadań agencji należą przede wszystkim całościowa obsługa portalu theIFAB.com: kreacja, stworzenie contentu, a także działania w social mediach i mobile. Za komunikację odpowiada spółka Brand Voice, część Grupy Me & My Friends.

Agencję wybrano w przetargu. Jego pierwszy etap obejmował przygotowanie i wdrożenie dedykowanej strony internetowej theifab.com. Premiera finalnej wersji portalu jest zaplanowana na maj 2016 roku. Umowę zawarto na czas nieokreślony.

W skład wrocławskiej Grupy Me & My Friends wchodzą spółki: Me & My Friends (strategia, kreacja, UX), MoveApp (mobile, backend), Brand Voice (social media, PR) i The Dust (ATL/Advergaming). W prace dla IFAB zaangażowane są wszystkie spółki.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin